BRO Next-update beschikbaar

In de geüpdatete versie is de inventory verder gegroeid. Naast Albert Heijn Retail Media Services, Centercom, Clear Channel, Global en JCDecaux vind je de objecten van Hillenaar Outdoor en Ocean Outdoor terug in de dataset. Ook zijn de bussen van OV Media en de trams van JCDecaux toegevoegd. Tot slot is de inventory van de eerder gepubliceerde exploitanten verder uitgebreid.

Voor deze release is ook het model opnieuw verder verfijnd. Dat kan op frame-niveau in sommige gevallen wat verschuivingen in de resultaten geven. We verwachten dat dit voor de komende releases steeds het geval zal zijn. Voor meer informatie over het transitiejaar 2024 kun je hier terecht.

De data zullen in de IDS planningstool te benaderen zijn via deze link. Per deze update zijn er in IDS nieuwe JIC-doelgroepen beschikbaar. Ook is het minimaal aantal voor traditionele vlakken in een campagne verlaagd van 25 naar 20.

Wist je dat…

…alle ins en outs over BRO Next te vinden zijn in de online modules van de BRO Next Academy? Schrijf je nu gratis in via https://buitenreclame-onderzoek.nl/bro-next-academy/!

Scroll to Top